Wednesday, March 17, 2010

1st time @ my blog...

Salam,

18/03/2010..wat pertama kalinyer dalam hidup aku wat blog, tu pun pas usha2 blog2 org lain..ntah tiba2 jer mcm nk wat blog..siap tanya bos (Cik Su) mcm mana nk wat huhu...actually, aku bknnyer suka menulis pun..saja suka2 wat nih tuk hilangkan bosan..xtau apa pun nk diceritakan sbb hidup aku ari2 sama cuma time weekend jer yg lain sikit..

Smlm jatuh tangga kat opis blk dr jamuan mkn..ntah apa yg aku pikir pun xtau blh terslh langkah nasib baik ada tempat berpaut huhuhu tq pd yg sudi menolong :)..malu?? ntahlah, siap pas jatuh blh gelak2 lagi..yang peliknyer kaki xlaa brapa sakit, tgn yg beria2 sakit tp still dtg opis coz xlaaa teruk sgt..."
Sakit yang ku rasa biar jadi penawar dosaku"

Kita tgk lama tak aku akan b'tahan ngan blog nih atau nih pertama dan terakhir coz aku seorg yg cepat bosan huhu...

"hari ini bkn semudah semalam utk bergelar manusia sempurna..byk yg perlu dikorbankan,byk juga yg terpaksa dilepaskan..sesekali langkah tersadung,rebah menyembah..sesekali melangkah gagah tersenyum megah dan semua itu memerlukan pengorbanan,menentukan kesabaran dan air mata..selagi prinsip hidup berada di atas landasan yg betul,usah di gusar pd anugerah Tuhan..anggaplah sesekali di duga itu sekadar utk mematangkan dan mengajar kita utk bangun menjadi manusia sesempurna insan..

2 comments:

jmuralis said...

pertama sekali,tahniah kpd riena yang meluangkan masa & usaha untuk membangunkan blog ini. Its my honour to write the 1st comment on yr blog.

U makan banyak semasa jamuan kot, sampai tak boleh jalan, lalu terjatuh....

Riena said...

MJ,

TQVM..juz to release tension