Sunday, August 1, 2010

Imam Muda 2010

Salam,

Jumaat lepas adalah kemuncak imam muda..aku sedey xdpt tgk yang livenyer..tp aku suka my 4rite imam muda Asyraf menjuarainya..my sis anta msg bgtau..aku xdpt tgk coz ada keje kat opis..aku tgk ulangan hari sabtu jer tp  x excited laa coz dh tau sapa menang..sedey pasni dh xder citer yg aku tggu2 lg sekejap jer masa b'lalu..cepat sgt abisnyer klu af tu mcm b'thn rasanyer sampai bosan2lh aku..skrg pun rancangan kat tv byk citer mengarut jer..nasib baik ada citer janji kekasih sama waktu ngan imam muda..bgs jln citernyer xrugi klu tgk..aku rasa semua peserta imam muda bertuah sgt coz dpt peluang blajar kat madinah..utk my fren Nuri congrats wlupun xmenang aku bangga ngan ko..masa audition ari tuh ada gak aku suggest kat org2 yg rapat ngan aku join imam muda nih..sbb aku tau benda nih berfaedah..

juara imam muda
my fren gud luck 2 u

aku harap program mcm nih akan berterusan..kat sini laa nk tgk remaja2 berjaya..

No comments: