Saturday, December 25, 2010

Budget Oh Budget....

Salam,

Dah lama giler xtulis blog nih..b'sawang dah huhu,bz jer beberapa bulan nih..tu yg xde masa nk mencoret wlupun sepatah dua kata..tahun 2010 hampir b'labuh..apa kenangan yg t'cipta sepanjang tahun..adalaa suka dan dukanyer..tp mcm duka lg byk jer ha3..

Tahun nih gak budget mcm xt'urus jer..len yg di plan len yg jadi, xtau ngapa..sedey xdpt m'capai target..xper2 thn depan kita cuba lg..ayat standard bg yg kecewa...

Spek mata dh beli sbb aku btl2 dh xnampak...slaid langsung xleh tgk, org kdg2 penat senyum kat aku..aku plak wat xtau..yerlaa dh xnampak kecuali btl2 kat depan mata barulaa aku sengih..waaaaa xmau pakai spek!!!!!!

  
My Spec..

Budget tuk jam tgn xder tp kena beli sbb jam dh hilang..aku xleh hidup tanpa jam tangan nih...terpaksa menggantinyer..ermm manalaa ikut apa yg di plan..tulaa kita merancang tp Allah yang menentukannya..aku redha di atas segalanya..

Skrg kwn2 aku dh provoke suh pakai BB..duii xdpt den nk ikutnyer..blh nk beli tp lambat sikitlaa..skrg tgh kumpul duit tuk melancong..gue mau pegi ke bandung.......Insyaallah :-)

BB kwn2 ku...


No comments: