Wednesday, January 19, 2011

Welcome 2011...

Salam,

Hahaha dh masuk hari yang ke 19 thn 2011..ermmm cepat btl masa b'lalu, skrg nih pun byk tul perkara2 yg diluar jangkaan t'jd..dunia nk akhir zaman daaa..moga Allah sentiasa melindungi dan merahmati perjalanan kehidupan aku..

Umur pun dh makin meningkat ha3...semua org tanya azam aku..thn nih aku xder azam cuma aku mau muhasabah diri untuk menjd hambaNYA dan anak yg baik untuk mak bapak aku..Insyaallah..doa2kanlaa yer..

iluvislam.com: An inspirational Sunday

Memulakan thn 2011 dgn kebosanan tuk dtg keje..tuhan jer yg tau punyerlaa malas nk dtg keje hari2..output keje aku pun dh makin teruk..hahaha xkompeten sudah, xtau naper..sib baik ada gak org2 yg sudi menhilangkan bosan aku nih..thanks ya :-)..tension2 ada gak yg sudi m'hiburkn wlupun kkdg wat sakit ati jer hahaha..beselaa xsemua perfect..

Semoga sepanjang tahun nih semua b'jalan dgn lancar dan dipermudahkan olehNYA.AMIN.

No comments: