Monday, April 5, 2010

Anganku Musnah....

Salam,

Sejak akhir2 aku bz sgt xder masa nk tgk n update blog yg suram nih..

Weekend cadang nk lepak kat rumah jew nk rehat2 sbb stlh sekian lama xmelepak di rumah siap buat preparation lg pi beli lauk kat pasar mlam ngan cik su nk msk kat rumah jer...tp tu laa kita hanya mampu merancang tp tuhan yg menentukan..plan yg lama ku rancang hancur b'kecai byk sgt mengajak aku membuat aktiviti luar..aku ingat aku b'jaya menolak semuanyer tp bila kakak aku call suh pi rumah dia coz nk celebrate birthday anak saudara aku..terpaksalaa aku mengalah wlupun pd mulanyer aku tolak tp klu dh asyik call n pujuk xsanggup plak aku mendengarnye

Ahad aku pi 1 utama ngan adik n kakak aku cari present tuk anak buah..aku besela bila pi tempat baju2 budak mula rambang mata semua nk beli..ntah nk beli tuk sapa pun xtau..lama gak lepak kat OU sempat gaklaa adik aku rembat perfume paco rabben yg dia idam2kan RM 245..klu aku tu xmaula m'habiskan duit pada benda yg bkn2 mcm tu..

Celebrated kecil-kecilan ngan family jew yg paling seronoknyer mak saudara (teh) aku dtg..huhu rindu dh lama x gelak2 b'gurau senda ngan dia..cuma rasa kurang coz family abg aku xder..sian haiqal xdpt hepi2 ngan cousin2 dia..makndak suka haiqal dh pandai baca doa mkn ngan maknanyer skali in english plak tu..tp bunyi jawalaa sikit pelat lg baru 3thn..handphone aku tetiba hilang, cuak gak aku..rupa2nyer abg ipar aku rembat bw pi klang parade, siot tul awat bw handphone aku..dia tlg pi belikan camera kakak aku.










A friend is one that knows u as u are, understands where u have been, accepts what u have become, and still, gently allows u to grow..

2 comments:

su said...

ala...cik riena kan tengah kumpul duit tu...nak g ober d sea...next year ya...

Riena said...

huuuu..ye ker xmampulaa den..kena cari datuk paduka dulu...