Sunday, April 25, 2010

Di sini bermula....

Salam,

Sabtu lepas aku pi jogging ngan housemate (su n liza) try gi taman kat presint 11 coz taman kat shangri-la aku dh boring..masa mula2 dtg putrajaya dulu situlh tempat aku b'jogging skali-skala lama2 dh malas...ermmm, sunyi giler tempat tu bahaya tuk pompuan klu sorg2..masa aku dtg guard kat situ suh careful sbb xder org sgt..sakit badan coz dh lama sgt xb'senam nih,pemalas giler..pkl 7 sampai 8 jogging, pastu cari breakfast kat kedai k.Mah Nasi Dagang...kat situ ari2 ramai org..nk parking pun susah...blk jogging aku pengsan tido, baik xpyh jogging mcm tu huhu..sampai my fren (ecah) call sampai 7 kali xdgr...sori ea.

my housemate

taman hijau

Ptg aku pi jln2 kat jusco balakong n mines, sampai bankrap laa aku..dh bankrap baru tau nk blk..klu dak xingat dunia...mcm2 teringin tp telan air liur jerlaa..my sis (indah) call ckp anak buah aku (shirah) rindu aku..siap ajak my sis dtg ambil aku sampai merajuk2..mlm plak dia call aku merengek ckp aku xnk ngan marah dia pastu suh pi sana..mak ndak ada hal shirah bkn xmau jumpa shirah..nanti mak ndak dtg sana yer..dia sedey kot tgk semua org ader tetiba aku xder...mak ndak syg shirah so don't be naughty.:)

Blog aku skrg org xleh nk komen,xtau naper..xperlaa baca jerlaa xpyh nk komen2 ea..

>

Tak guna Ada MATA kalau tak dapat
MELIHAT,
Tak guna Ada HATI kalau tak tau
MENILAI.......

No comments: