Tuesday, June 8, 2010

Jalan2 Habiskan Duit...

Salam,

Weekend ari tuh plan awal nk tgk wayang n jln2 sekitar putrajaya jer ngan my sis (janet a.k.a indah) n adik (dayah)..bila dia sampai rumah aku tukar plan pujuk aku blk rumah dia plak..sanggup nk sponsor mkn aku seminggu klu aku ikut blk rumah dia..ermm mcm2 dia nih..aku mcm biasalaa xsampai ati nk menghampakan permintaan org...sbb wayang dh book kitaorg pi tgk movie lagenda budak setan..mmg hampeh btl citer dia weh, nyesal pi tgk tp yg aku peliknyer org dlm wayang siap gelak2 apa yg klakar pun aku xtau siap kata citer tu touching lagi..ermm xfhm aku, padahal aku boring giler dlm panggung wayang tu..org kata aku xder perasaan sbb tu ckp xbest..suka ati ckp aku xder perasaan..geram aku!!!..pas isyak aku follow kakak aku blk rumah dia kat setia alam (port biasa). Sampai rumah terus tgk citer cerekarama, hah citer ni best lain drpd yg lain terubat gak hati aku nih tgk citer budak setan yg hampeh tuh..hbs citer aku zzzzz ponat..

Ahad kitaorg gi kuar nk pi PKNS n jakel Shah Alam...pi PKNS coz mak aku nk cari sejadah nk bg hadiah present kat abang aku..patutnyer this weekend kitaorg nk celebrate birthday abang aku (mizam) kat aroma ikan bakar, jeram tp xjd...kita hanya merancang tuhan yg menentukan..round kat PKNS tu bosan aku xder apa2 yang menarik..adik aku rembat sepasang baju kurung moden kakak aku (k.yong) yg bayarlaa...adik aku ni lain mcm sikit pantang tgk kain pasang mesti nk beli wlupun xcantik klu org xbg muncunglah jawabnyer..

posing sblm b'tolak..
dua org nih pantang klu kluar kamera suka nk interprem..

After PKNS we all cadang nk pi cari Jakel yg baru bukak tu tp xjd coz kakak aku lupa bw kunci rumah plak..patah blk laa kitaorg...after asar kitaorg pi cari JAKEL guna GPS yg aku baru install hahaha..lama tul kat Jakel diaorg nih memilih kain, aku satu pun xteringin sbb xmenarik habis gaklaa dlm 400++..duit kakak aku dia ni pemurah sikit orgnye..pas maghrib aku serbu ariani, kat ariani mula aku lupa diri..sempat gak aku rembat 3 helai tudung harga nye 200+ kakak aku gak byr...bankrap dia ari tuh hampir 1000 gak dia peghabih..ermm xperlaa semoga Allah murahkan rezeki dia..AMIN..blk kitorg singgah kat TESCO adik aku nk cari hadiah kawin tuk kwn2 dia..sampai rumah pkl 10 mlm..penat gilerrzzzzz beb..aku check kredit phone terperanjat tggl RM0.58 sen drpd RM20..ermm adakah ini akibat penggunaan GPS..pelik tul laaa...xper2 aku akn check ngan member aku..Wassalam..

2 Perkara Yang Mesti Kita Lupa
Kebaikan Kita Pada Orang Lain
Keburukan Orang Lain Kepada Kita

2 Perkara Yang Mesti Kita Ingat
Keburukan Org Lain Kepada Kita
Kebaikan Org Lain Kepada Kita

No comments: