Friday, June 18, 2010

Trip To Kedah N Penang

Salam,

Juz to upload pic pi kedah n penang.. nk citer panjang no...tp yg paling best aktiviti makan buah durian terubat gaklaa ati aku setelah ada budak tipu aku suh naik jambatan kat Tree Top Walk...aku bkn xnk tp dah GAYAT jdlh aku org OKU jln atas jambatan tu tanpa kasut..aku ni kan VOUGE slalu pakai high heel (padahal pendek huhu)..jambatan tu lubang2 besar..so kaki ayam separuh pakai sandle adik aku, bila adik aku cedera apalagi pakai plak selipar org yg memaksa aku jln atas jambatan tuh...

Jambatan Gantung @ Tree Top Walk
perjalanan b'mula..
mknn tgh hari setelah penat...
poyo rupernyer..ingatkan terror swimming..hampeh
aktiviti paling best mkn durian..tgh rebut2
@chowrasta penang..ngah beli jeruk tu cik su (bos ku)
Selamat Pengantin Baru yer En Rizal..

No comments: