Tuesday, June 22, 2010

Sweet Memory 2006-2008- miss a lot

Salam,

Aku skrg nih rindu sesgt pada kenangan ngan team SSO 2006-2008..best sesgt, kitaorg mcm family semuanye di share bersama bak kata org sharing is caring..susah senang bersama, cubit peha kiri peha kanan terasa..ari2 xsbr pi keje, keje dlm keadaan harmoni n happenning sbb kitaorg seia sekata...tiap2 ptg pn zaiha akn tanya knp xblk lg punyalaa syok duk opis...waktu tu laa aku rasa kat opis ada kakak n abang tp adik xder huhu perasan paling muda..xder sifat selfish n berkira...xkira pangkat diaorg xlokek mengajar aku tegur klu aku salah xder ckp2 belakang xpuas hati sound depan jerrr...byk aku blajar dr diaorg..ermm klu kenang blk sedih sgt rasanye sbb semua tu dh xder..sekejap jer Allah pinjamkan kenangan tu pada aku..mengenali diaorg sesuatu yg berharga dlm hidup aku...thanks u all coz being part in my life.

Now my life is so bad huhu :) whatever happen life must go on..

No comments: