Saturday, July 3, 2010

Piala Dunia :(...




huh..tension tul tgk brazil kalah..kalah xkisah lagi tp main mcm apa jer..separuh masa pertama ok lg...tiba masa kedua mcm malas jer ntah apa kena ntah pastu tlg belanda dptkan gol geram jer nk msk dlm tv tuh..adui...berderet msg aku terima kutuk kekalahan brazil..korang mmg pantangkan klu tiba time aku laju jer ambil kesempatan..tp nasib koranglaa aku xlayan..paling aku sedey kaka xde gol peribadi tuk thn nih siap dpt kad merah lg xmain 2 pelwnn..lwn ngan belanda nampak sgt dia careful huh..kat bwh nih 2 org pemain yg aku minat.

kaka-brazil

christiano ronaldo-portugal

Hilangkan tension di atas kekalahan brazil pi KL - jln TAR carilaa apa yg patut..tujuan asal nk beli keronsang jew..last2 ermm paham2 jerlaa aku klu berjln tu..xsah xder tu yg kekadang malas nk kuar biar duk rumah save budget sikit..klu dh b'kenan larang mcm mana pun nk gak tp klu xsuka paksa mcm mana pun xnk... tp time jln2 tu sok sek sok dgr org story psl brazil..geram jew aku dgr..xmau dh aku ambil tau psl piala dunia...full stop.

No comments: