Tuesday, July 20, 2010

Avillion vs Treasure Hunt @ Port Dickson..Part 1

Plan last weekend sepatutnyer aku blk kg tuk wat baju raya ngan adik beradik yg lain..tetiba cik su bgtau yg duit pi treasure hunt dh bayar..aduii, puas memikirkn caranyer tuk mengelakkan yg lain xblk kg tanpa aku...uih kakak ngan adik aku slalu blk kg aku jer yg jarang2 blk huhu..kakak aku slalu ckp klu aku jarang blk dpt harta pusaka sikit..uihh mcm byk benor hartanyer hehe..

Aku pun pujuklaa mak aku gi bercuti kat PD sbb sini dia xpernah dtg..tempat lain jauh2 pun dia dh gi, kebetulan plak my sis yg sulung mau visit ipar dia kat melaka..apalg aku pujuk suh bw diaorg pi bercuti kat PD..nasib baik dia mau, semua last minit yerlaa holiday yg tak dirancang...nasib baik Avillion xfully booked lg sbb yg lain dh fully booked..agenda aku menjadi..hahaha punyalh dengki xbg diaorg blk kg tanpa aku..

Treasure hunt kali nih btl2 mencabar..yerlaa slalu harap group member yg teror n expert..ambik ko kali kena pandai2 sendiri..tang nih barulah pandai tgk tulip..itu pun huda yg ajar, terkial2 aku menjadi co pilot..besar tanggungjwb tu klu silap direction xjumpalaa jwpn..dpt gak laa no 9..kira terror aa..kebykkan jwpn betul cuma aktiviti challenges dpt 0..hahaha

@ Avillion
cukup hepi dia...
pagi2 buta dh kuar..aku duk mimpi lg :-)
breakfast @ Avillion..
sporting plak ummi posing


Next Episode to be continue...ahaks.