Monday, July 5, 2010

Nyaris Kelaparan...

hari nih cik su mc, xsihat..sian kat dia..xper biarlaa dia rest...

aku xder kwn nk lunch, sedey sbb semua org poser..yerlaa lg sebulan lebih jer nk ramadhan masing2 sibuklaa mengantikan poser...aku xmkn xper takut perut nih jer gastrik..xthn aku nk menanggungnyer..dhlaa pg xbreakfast..aku nih satu fe'el klu xder teman sanggup kelaparan sama gak klu duk rumah n jln2 wajib ada kwn..klu pi sorang2 jgn haraplaa...

at last, puan zaiha n puan safiah ajak share ngan diaorg..aku on jer janji ada lapik perut..aku mkn pun bkn nk kenyang..nasib baik ada diaorg klu dak meragamlaa perut nih..kan aku ckp diaorg nih mmg baik..ada jer ketika aku memerlukan..Allah jer dpt membalasnyer...susah tau nk cari boss yg baik mcm tu sygnyer diaorg bkn boss aku..aku nih mcm menumpang kasih jer...

No comments: