Tuesday, July 13, 2010

My Luvly Laptop..

Alhamdullilah laptop aku dh siap di format...lama gak plan aku nk format laptop nih, cdg nk tggu keje rede tp aku rasa klu aku tggu keje xbyk ermm maklumnyer xberformatlaa laptop aku..laptop nih baru setahun lebih umurnye tp dh mcm2 masalah...sebelum format 1 hari 4- 5 kali kena restart..dhlah aku nih bkn penyabar orgnyer..tgh2 wat keje buat hal lglaa aku bengang..


Gi beli laptop kat low yat ngan k.ju.. dia yg tlg tgkkan spec..klu aku pi beli sorang2 jgnlaa hrp..dh beli fardzly marah dia kata aku xsabar huhu..aku ada mintak tlg dia survey tp masa tu dia xsihat (chicken pox)..aku mmg bkn penyabar..yerlaa nk guna weii mmglaa xsbr..:-p


So far baru 2-3 hari lepas format nampak ok juz bila nak shutdown or on lambat sikit...byk antivirus kot cuma aku terkilan bluethooth still blh huhu...xpelahhh janji ok wat keje..moga2 lamalaa kesihatan laptop aku nih.


Anyway aku nk ucapkan terima kasih kat Khairul coz dia bersusah payah mengformat laptop aku nih sehingga blh digunakan.

No comments: