Wednesday, July 7, 2010

MeanMedianMode...(garu kepala)

Tulis blog lagi huhu..mcm xder keje jer ha3..bkn xder keje tp bila ada story menarik nk laa tulis...

Semalam gi lunch kat xxxxx TTDI (penah msk kat jln2 cari mkn tv3), wow jauhnyer lunch ala skali skala..aku nih bkn slalu kuar lunch pun asyik memerap duk kat opis ni hah wat keje yg ntah bila nk abisnyer..niat asal nk gi lawat cda (sapura) bersalin..tetiba si zati tukar plan kat nk pi try mkn kat situ..huh xsedap langsung dhlaa servis xbgs..aku selamba jer si mimah ngan zati dh takut tgk aku nk marah..tp u all dunt worry aku blh jg manner lagi..tp ada gak sound2 tp dlm nada b'gurau xtau org kedai tu perasan ke tak..yerlaa servis out giler..malas aku nk citer kang xder sapa nk pi kedai tu...sian plak kat owner dia..aku masih berperi kemanusiaan..

Blk opis dlm pkl 3..tgk2 dh byk to do list menunggu...xperlaa biasa mcm tu gak kan..ada to do list baru aku kena wat iaitu analisis menggunakn mean, median & mode ala statistik blaja masa kat skolah dulu...aku nih maths fail sikit suruh congak pun gagap..aku terima penerangan yg m'blurkan aku...terkial-kial laa aku ermmm, apalagi aku kena laa mencari talian hayat utk remind blk benda nih...aku teringat puan safiah penah wat analisis mcm nih dulu so pi laa terjah bilik dia...sian dia sabar n excited ajar org bengap mcm aku nih ha3 wlupun dia tgh diskuss benda urgent...pastu ramai plak yg join mengajar aku ni haa puan zaiha, kudus & saiful (tp budak nih menyibuk jer)..rasa mcm dh lama xkeje hepi mcm nih..ermm sedey rindu blk suasana mcm nih..btl laa org ckp yg terindah hanya sementara jer so hargailaa miss n luv u all..klu mcm ni laa org2nyer xblk rumah pun xper..

Blk rumah sambung lg keje dari pkl 7 sampai 10:30mlm sakit satu badan sbb xder meja...

No comments: