Sunday, July 4, 2010

Mataku...

Ermm ari2 minggu lepak kat rumah asyik tido kejenyer naik pitam aku dibuatnya..aku tido sbb tgh sakit perut teramat sgt so nk control terpaksalaa tido..perut aku nih second hand slalu sakit..kekdg gastrik n ********..lemah jer aku ari nih, adui mkn bubur jer itupun housemate masak kan..

Aku dh lama xpi rumah kakak aku kat setia alam nih..kakak aku tanya bila nk dtg..xper2 sabar2 next week i coming..nk check in 4 hari itupun klu lakonan menjadi...so tlglh sediakan apa yg patut yer..huhu cam bese air coklat..ceh aku bgtau kat sini mcm dia baca jew..

Tujuan asal nk tulis kat sini pasal mata ku..ermm mataku sudah RABUN.. rabun jauh n silau..skrg jgn haraplaa aku nampak benda2 jauh slagi xdepan mata selagi tu xnampak..aiyooo sedeynyer..time meeting klu ada present tunjuk slaid haram aku nampak...klu nampak aku menulis itu semua lakonan jew.. sbb apa rabun mayb usia dh meningkat tu yg makin xnampak, ntah2 sbb mengadap laptop terlalu lama kot ermm ntahlaa..yang penting aku xkn pakai cermin mata xsudi aku (mcm bagus jer)..kena cari solution lain nih..

Anyway 2day birthday adik aku SITI NUR HIDAYAH yg ke 24thn..slalu aku anta sepotong kek ke rumah dia tp aku sakit ari nih xdptlaa tp dia dh dpt present kan2..aku doakan setiap hari yg dia lalui adalah hari2 yg bahagia.

SITI NUR HIDAYAH

No comments: